Správa všetkých účtov sociálnych médií vo vašej firme zaberie veľa času. Ako podnikateľ sa snaží, aby vaša značka na textílie sociálnych médií krajiny, budete pravdepodobne trávia 5 alebo viac hodín každý týždeň vysielanie, komentovanie a stavebné reklamy. To neberie do úvahy ani čas, ktorý strávite, keď sa snažíte zistiť, čo post! Niektorí vlastníci firiem uvádzajú 20 alebo viac hodín týždenne.
1. Vyberte jednu alebo dve platformy sociálnych médií
Veľa z bežnej múdrosti hovorí, že musíte urobiť svoju značku na Facebooku, Instagrame, Twitteri a Pintereste. Možno aj Reddit, LinkedIn a teraz Periscope. Buďme jasno: Nemáš na to všetko čas. Vyberte si jednu alebo dve platformy a dajte tam svoje úsilie.
Vyberte jednu sieť a maximalizujte ju. Ak máte pomoc alebo máte radi sociálne médiá, možno si vyberiete dve.
2. Plán VŠETKO!
Nie je potrebné robiť veci v reálnom čase. Máte obchodný beh. Facebook vám umožňuje naplánovať príspevky v rámci svojej platformy, ale Hootsuite vám umožňuje naplánovať viac platforiem z jeho palubnej dosky – ak pracujete vo viac ako jednej platforme. To dokonca umožňuje Instagram teraz. Ďalšie úžasné funkcie patrí možnosť, aby mohol post v optimálnom čase na základe svojej analýzy dát.
3. Pomôžte svojim zamestnancom
Miléniová generácia sa v podstate zrodila v sociálnych médiách. Vedia, ako ju inštinktívne používať. Pravdepodobne máte niekoho na svojich zamestnancov, ktorý má značné následky, pretože sú vtipní a zábavní. To je tvoja osoba!
Vybaviť túto osobu, aby sa na vaše sociálne médiá ako súčasť ich povinností. Pravdepodobne vás budú obdivovať za to, že im umožnia robiť to, čo milujú a zároveň za to zaplatia. Ak ste podnik s jednou osobou, opýtajte sa člena rodiny alebo zaplatíte mladému človeku nejakú nepatrnú sumu.
4. Požiadajte o pomoc svojich zákazníkov
Štatistiky ukazujú, že obrázky vytvorené používateľom získavajú omnoho vyššiu angažovanosť ako profesionálne vyzerajúce obrázky. Namiesto toho, aby ste sa snažili fotiť pre vaše sociálne médiá, požiadajte svojich zákazníkov, aby to urobili. Spustite súťaž. Povedzte im, aby vám poslali obrázok so svojím podpisom, aby ste niečo vyhrali. Ak máte udalosti, nastavte hashtag a spustite tú istú súťaž. Získajte kreatívu. Ak vaša firma priamo slúži verejnosti, pravdepodobne aj tak fotia.